Planering och semester.

Sedan Mogge fick jobbet i Sundsvall har det var väldigt svårt att planera hur barnen ska gå på dagis, vilka tider, när är dom ledig osv..

I dag antar jag att jag kommer att sabotera personalens planering, eftresom tanken var att  barnen enbart skulle vara ledig v.30 och v.31.
Men istället så kommer dom gå heldag idag, imorgon hämtar mamma dom tidigare och tar med dom hem hit och är här tills jag slutar. Sen tar hon med sej Alfons till stan så han får sova hos henne en natt. Sen är han ledig resten av veckan, eftersom på Onsdag kväll går Mogge på semester i 2 veckor. Och på Onsdag ska jag åka till stan och hämta Alfons direkt efter jobbet så då skag försöka få tag i någon som vill hämta Kelly på dagis, så att jag slipper åka hem för att sedan vända och åka tillbaka till stan igen.

Morgon svammel!
Men jag är iallafall glad att barnen kommer få lite mer semester än 2 veckor i sommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0