Mer bäbis snusande!

Nog för att jag inte vill ha någon egen bäbis på ett bra tag, men ack så mysig dom är att snusa på!! Vi var bort till Emilia med familj även idag, så att jag skulle få lukta lite på lilla Isabelle samt lämna enm påse med spjälsängkläder, täcken och kuddar till lillan =)

Annars idag har vi inte gjort så mycket alls, förrutom druckit kaffe och tagit det lugnt i största allmänhet.


Jag fick sovmorgon imorse, så barnen åt frukost med enbart pappa idag =)




Moster Amanda hade med sej kläder till barnen igår. Den här tröjan med tillhörande shorts fick Alfons och Kelly fick en klänning..Tusen tack!




Den här äckliga spindeln hängde i mattan ute på gården idag..BLÄ!

Det var den dagen det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar vilken stor spindel!



Vilket fint kök ni har! DET vill jag se mer bilder på :)

2009-07-26 @ 11:23:33
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0