Kvälls dopp!

Idag efter jobbet åkte jag och barnen till Svenstavik och käkade middag och glass. På vägen hem kom Alfons på att han ville plaska i sjön och eftersom det var så varmt i bilen var inte jag sen att haka på hans idé!
Så på rastplatsen i Svenstavik stannade vi för ett spontant kvällsdopp i Storsjön. Jag och Kelly badade och Alfons kastade sten i vattnet. Det var riktigt skönt i vattnet nu.
Imorgon efter jag slutat och Mogge förhoppningsvis kommit hem, så åker vi dit igen med lite picknick.

Så skönt att hitta på något fast att man jobbar "sent" (16.30) istället för att bara åka hem, laga mat, äta och titta på när barnen leker antingen inne eller ute på gården.


Börjar bli rätt less på barnens kvälls strul nu. Ikväll är det Kelly som står för skriket =( Visserligen kan jag förstå henne, det är hett som i en bastu på hennes rum, det är ljust i rummet trots mörkläggningsgardiner och vi har knappt vart hemme något innan det vart dags att sova..nu verkar hon  ha tystnat *peppar peppar*

Alfons kollar på Nalle Puh på Danska! Jag fattar inte varför han vill se alla filmer på Danska nu.. Fix idé?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Han är ju språkbegåvad. Snart får du leta fram filmerna på ryska, Spanska osv... Mitt lilla geni.

2009-07-02 @ 20:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0