Köket

Det efterfrågades bilder från vårat kök förrut, så här kommer det några:








Ja ungefär så ser vårat kök ut.

Annars idag har vi inte gjort något alls..om inte ett besök på ICA räknas då förstås och den obligatoriska sysselsätta-barnen-grejjen.

Mogge har nästan nyss åkt till Sundsvall och det känns väl "så där". Visst ska det bli skönt med en vecka själv med barnen, men samtidigt så saknar både jag och barnen honom när han inte är hemma.. Dessutom gruvar jag mej för läggningarna.. Men men..
Barnen hann somna innan han åkte, dvs kl halv 7 det är det som är det bästa när barnen inte sover på dagarna-dom somnar tidigt på kvällen!

Så ikväll då ska jag banne mej måla sovrummet så att jag tillslut kan sätta upp min hemma gjorda sänggavel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen jättefint :)

Längtar tills vi köper eget så vi kan göra vad vi vill :)

2009-07-27 @ 12:04:21
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0