Jag GJORDE likör...

..jag drack den inte igår =)
Eftersom jag och barnen plockat blåbär igår så gjorde jag en hemmagjord blåbärs likör. Det var det jag menade med att jag påbörjat 2 likörer =)


Idag har jag och barnen vart på stan tillsammans med Liza. Vi började dagen med lunch, på barnens begäran, på McDonalds. Efter maten så tog Liza (ni vet världens bästa) med Alfons till badhus parken, så att han fick kasta sten i sjön och köpa sej en spindelmannen ballong. Undertiden gick jag och Kelly (den klåfingrigaste av alla småflickor) på stan och kollade lite grann bland REA ställen. Lite småsaker hittade jag, men eftersom Kelly tog upp mestadelen av min tid med att fingra överallt, så kollade jag bara som hastigast.
Detta köpte jag:

Mer trosor till mej =) Nu ska dom gamla fula bort!!


Kläder till KElly


Kallsonger till Affe


Oversize linne (tror jag) til mej


Kjol och topp till Kelly (som synes)
Dessutom köpte jag 2 vita hyllor till sovrummet (när nu det blir klart)


Lunch dags!


Knatar på stan!


Fin!


Fin!

Efter stan släppte vi av Liza och åkte vidare till Fredrik med familj och grattade han på ahns 32 års dag. Där vart vi bjudna på himla god smörgåstårta bla och barnen lekte och slogs och retades om vart annat.




















Och när jag vi kom hem var Susanne och Danne här och jag (ok, Mogge) hade fått blombud=)


Nu ska jag kolla på Bigbrother! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Stella såg inte alls skräckslagen ut! =) Men blommorna då?? har du en hemlig älskare du inte vågar berätta om?!

2009-07-29 @ 01:05:45
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Mona

Du Kelly ligger i lä. När Amanda var liten snattade hon flera gånger när vi handlade mat. Till slut lärde vi oss att kolla framme vid kassan om hon hade fiskat upp något som skulle betalas eller läggas tillbaka.

2009-07-29 @ 09:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0