inne!

trots det fina vädret så har vi gått in nu.
Barnens konstanta skrikande, bråkande, ramlande, grinande, slagsmål osv. gjorde att jag efter en hel förmiddag ute på vift tappade tålamodet och tog med barnen in. Här inne ser jag dom iallafall över allt.
Eftersom båda är väldigt trötta men vägrar att sova, satte jag på en film så att dom kan slappna av en stund i soffan.
Vi ska ju trots allt grilla tillsammans med Petra m fam. i eftermiddag och då kommer vi vara ute så det räcker!

Annars idag så började vi med att åka upp till Tosåsen för att jag skulle få mej en kopp kaffe, Mogge lämande vi hemma för altanbygge, där står han fortfarande och snickrar och har sej =)

Efter jag druckit kaffe och lyssnat på barnens bråk tillräckligt länge, så åkte vi vidare till Svenstavik för ett besök på Dollar och ICA. På Dollar hittade jag lite småplock till Kellys rum och ävn till vårat sovrum..Så nu måste jag ta mej i kragen och göra en sänggvel till våran säng..Suck..

Nu tänker jag passa på att kika in på Facebook mednas barnen sitter snällt med varitt äpple och tillar på Nalle Puh.. Så det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0