Helgen!

I Fredags var det 60 års kalas för Anita (Mogges moster) och det har jag skrivit om förrut, så nu blir det bara några få bilder från kalaset:

Farmorn med Kelly  och Mogge i bakgrunden


Tårta!


Flurtuss!


Tok!


Barnen leker med tremänningarna Mira och Alfred


Födelsedags barnet!


Ett gäng glada=)


På Lördagen var det dags för Kellys lilla kalas som vart väldigt lugnt och sansat. Det var inte så många som kom eftersom några är på semester och andra redan vart här. Men Emilia, Erik, gammelfarfar, gammelGörel, Evy, Susanne, Danne och Joel var här och firade vår lilla tös. Hon fick docka, kläder, matta, pussel, tidning, godis mm mm och hon var nöjd trots det stillsamma kalset.


Kelly öppnar paketen från Erik med familj


Alfons hjälpte till att öppna han med :) (en utan klänningarna från gammelfarfar och Görel)


Snygg, sååå snygg!


Ny klippt lugg!! Kellys hår växer uppåt eftersom det är så lockigt och plattar man ner den så fick hon den i ögonen. Jätet fin vart hon iallafall !!


På Kvällen var det dags för kvarna med glada människor som jag bara är/var bekant med, mycket trevliga tjejer och vi hade himla kul!
Träffades upp hos malin för vin, öl och prat och sedan vidare till Kvarna där vi bestälde mat och dryck som var ggott som tusan! Mätta och glada och bandet började spela. Lagomt mycket folk och en hel del som man kände till. Kanon kul!

Evy skjutsade mej både dit och hem och jag är glad att jag åkte redan strax efter klockan 01, för idag har jag inte haft lika roligt -huvud värk och trött som ett as!
Sandra, Stella och Fredrik var här och grattade Kelly idag och åt med oss, då vart jag lite piggare igen =)

Nu ska jag slappa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så klok, Carro! Nästa gång ska jag också åka hem 01...och inte närmare 04... Men tack för en trevlig kväll!!

2009-07-14 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0