Hela familjen samlad!

Nu  har jag hämtat Alfons och Mogge har gått på semester, så nu är hela familjen samlad ett tag. Jag jobbar visserligen den här och nästa vecka innan jag får mina 2 veckors semester, men att ha Mogge hemma, så att barnen får extra ledigt från dagis är guld värt!

Alfons verkar ha ahft det himla bra hos sin momma och momman ville knappt lämna ifrån sej han.
Innan vi åkte hem jag och Alfons så åkte vi in till Lillänge där vi köpte present till svärmor och på Lindex rean kunde jag inte motstå dessa två t-shirtar till Affe:


29:- resp 39:- som hittat!!

Efter det åkte vi hem till Susanne där vi mötte upp Maken och Kelly. Vart där tills barnen var mer än trötta, så när vi kom hem var det bara att lägga dom i varsin säng och sen sov dom.

Nu ska jag och Mogge hjälpas åt att lasta upp virke på altanen..Igen! Den här gången är det rätt grejer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0