Eftersom jag inte..

..har något att blogga om så får det bli en utav Kellys idéer idag igen!

Kelly vart erbjuden en pirog till lunch, eftersom hon inte rörde pirogen på över en timma, så åt jag upp den.
Det skulle jag inte ha gjort!
När jag tar sista tuggan säger hon:
"där Kellys mat" och låter väääldigt besviken på mej.
Därefter sätter hon handen under min mun och säger.
"Spotta ut!" 

skit unge!!
Sånna gånger kan man inte låta bli att skratta!


Mogge kom iallafall hem tidigt imorse och det var himla uppskattat. Men efetrsom han jobbat sedan klockan 03 på natten så åkte jag och barnen till Emilia med familj och hälsade på en stund, så att guuben fick sova lite.
Kelly säger att Isabelle är hennes bäbis och har börjat "amma" sina dockor! Kelly gillar Isabelle =)

När barnen somnat (tror att dom har somnat redan men låtsas inte om det på en liten stund) ska jag gå upp och måla andra varvet i sovrummet!

Nu, bloggar!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Skratt... gud vad härlig hon är...

2009-07-31 @ 20:49:10
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0