Djungelhuset!

Idag vart det Djungelhuset tillsammans med barnen, Karin, Malin och deras varsinna 2 barn!
Jätte roligt var det och Alfons var betydligt mycket mer våghalsad än vad jag trodde. kelly däremot ville bara hålla sej i markhöjd och helst i min famn.. men men lite provade hon ju på iallafall =)
Dessvärre glömde jag kvar min påse med kameran i, så det blir inga bilder från det idag..Inte heller på klinkers golvet i hallen, som vart klart medans jag var och roade mej.

Efter Djungelhuset vart det MAX och sällskapet var detsamma som innan. Dessvärre så hinner man inte prata så mycket mer än med barnen när man har 6 barn omkring sej, men det får vi ta igen en annan gång!

Efter maten var intagen cirkulerade jag med bilen för att få båda barnen att somna, men endast Kelly somnade och enbart 20 minuter. När vi besökt Jysk, IXO och Bonus möbler utan några större inköp (foppa till kelly, duk till henens rum och en el flugsmälla) åkte vi bort till gammelmomma och drack kaffe.

Väl hemma insåg vi att vi inte tar oss in i köket för att laga mat, så då åkte vi till Svenstavik och käkade middag.

Nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter, så jag tro det blir rygg läge i sofan resten av kvällen.

 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du må höra av dig när du är i stan=))

2009-07-22 @ 10:43:23
URL: http://Gulliiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0