Bytt är bytt!

Nu har jag ännu en gång bytt rum på övervåningen!
Kelly har nu fått vårat sovrum (som ännu inte är målat) och vi tog hennes lilla rum. Nu ska jag köpa färg imorgon så att hon kan få rosa väggar och så att vi sedan kan ta ner allt på väggarna i hennes gamla rum för att sätta upp i det nya =)
Det blir bra, eftersom hon har så mycket större leksaker såsom docksängar, dockvagnar, dockstolar, bord, stolar mm mm. och vi sover ju ändå bara i sovrummet (typ;-) )och behöver inte allt utrymme i det gamla.. Men vart ska jag ställa alla garderober?!?! Jag vill ju inte behöva gå in i hennes rum på morgonen för att hämta kläder och inte heller sängkläder och Mogges kläder.. Jaja, det lär lösa sej på ett eller annat sätt!


Imorgon efter jag slutar jobbet ska vi åka in på stan och köpa klinkers till hallen. Vi ska lägga golvvärme där och då vill vi ha ett hållbart golv när vi ändå gör om.. Vet ej vilken färg jag vill ha på det bara. Vi får se vad det finns för utbud i stan helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

2009-07-14 @ 01:10:56
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0