Blandat!

förmiddagen spenderades med sällskap av Emilia, Erik, Isabelle, Sandra, Stella, Thea och mina barn på Ovikens gamla skolas gård. Där gungade, lekte och fikade barnen (och föräldrarna)













Efter lek och bus åkte jag och Sandra med tillhörande barn bort till Dollar (igen) där jag hittade dom här super fräsiga små serviserna!!






Och japp Mimi, jag köpte en uppsättning till er med =)


Sen åkte vi hem igen och plockade blåbär som barnen sen fick äte upp..
Så här kan man se ut om man ätit drygt eb halv liter blåbär och mulat i sej:






Emilia, Erik och Isabelle kom hit och Kellan passade påatt mysa med lilla sötnosen Isabelle!

Titta vilken jätte Kelly ser ut som bredvid den pyttelilla damen!


Kelly äääälskar "Sabell" Sa hon förrut när hon inte ville sova..Och det kan jag tro att hon gör =)

Sen kom dessa grabbar hit och Kellys lycka var total..



..Ända tills det var sov dags, så trulade hon från ca 20.00 till 22.00 hon somnade först hon fått pratat med sin pappa i telefonen.Skitunge!!
Jag försökte med allt för att få henne att sova, men bara pappa Mogge kan tydligen lösa de allra värsta läggningarna.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men gulle!!



Jag satt och tänkte "Men vad fan, såna MÅSTE jag ha!" när jag såg bilderna...tills jag läste texten :)



Du är lovely!!

2009-07-30 @ 08:52:12
URL: http://faxbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0