besöksdag!

Idag har vi hhaft besök hela dagen!
på förmiddagen kom svärmor och hennes vän Eva hit och åt lunch och fikade med oss.
Danne har också vart här hela dagen och hjälpt oss med en massa saker såsom klippt gräset och lekt med barnen osv.
Till middag vart det knytkalas tillsammans med Susanne och Danne -tacos är gott!
Och siste men inte minst så kom Carro hit en sväng och jag passade påatt pracka på henne lite barnsaker som vi inte använder..Så skönt att bli av med lite!!

Danne fick även en förtidig födelsedags present av oss =) Hoppas han gillade den bara.

Kellys hyllor på rummet är uppsatta, sänggaveln till våran säng är påbörjad och nu funderar jag på om jag ska gå upp och måla sovrummet också... Vi får se.

Nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: Lola

Lägg in lite kort på det du pysslar med. Älskar att se när du donat med något eller handlat kläder o så. :-)

2009-07-23 @ 21:40:29
Postat av: Anonym

ännu en gång tack för trimmern jag ska ta hand om han som han vore mitt eget barn:D

2009-07-23 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0