Att sova i Alfons säng..

..är som att inte sova alls!!

Eftersom jag är mörkrädd så brukar jag sova i soffan, men inatt kunde jag inte somna. Vid 02 tiden någon gång vaknade Alfons och var ledsen, så jag givk upp och lade mej hos honom för att sova..Inget smart drag!!
Flera gånger i natt har han väkt mej för att han drömt något.
T e x:
"Nej men, det e inte Liza!
"Flugan får inte bita mitt ben"
"Fårlåt mamma, gick det bra"
"Gomorron mamma!!"
"nu kanske morron mamma?"

Och det var bara ett ax plock av det han svamlat om inatt.
Klockan 06.30 gjorde han morgon och fick titta på film i sitt rum, en timma senare vaknade Kelly. Men tro mej, jag försökte för allt vad jag var värd att få dom att titta på film en stund till, allt för att jag skulle kunna blunda en liiiten stund till..Men det var förjäves, ingen ville kolla på film, dom ville bråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0