BArnens rum.

Bjuder på lite bilder från barnens nya rum.
Alfons rum är jag inte så nöjd med, men det duger så länge..Inte den optimala färgen i ett barn rum och det är plåttrigt med massa olika slags möbler och så, men men..Så här ser det ut:


När man kommer in från hallen.


Bordet och stolarna ska bytas ut så fort ekonomin tillåter det. Dörröppningen går in till Kellans rum.


En hel vägg med inbygda garderober.



Under sängen är  det perfekt att förvara dessa stora leksaker som tar en massa plats..Den ska målas om när tid och ork finns till övers.


Affes "troffé" hylla.

Kellans rum vart lite bättre än vad jag trodde att det skulle bli. Väggarna är beiga och INTE gula som det ser ut som.




Säng hörnan. Likadan docksäng nästan :) Den hade jag när jag var liten.




Kläd förvaring och leksaks förvaring...Och spisen.


I sin nya pyamas från Evy och Nini innan läggdags ikväll..


Kellan och pappan  även hon iförd pyamas från Evy och Nini :)

Japp nu har ni sett rummen i allafall, långt ifrån märkvärdiga, men vi har varken tid, pengar eller lust att göra några större projekt i rummen nu..

Nu..Let´s dance!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ist för att byta ut hans bord+stolar så kan du ju måla stolarna o olika färger och sätta roliga dekorer på bordet, typ en skattkarta... Om tiden och orken finns förståss:) Trevlig helg

2009-01-16 @ 21:23:21
URL: http://bbsbrud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0