Tänk att jag överlevde!!

Jag som tyckte sååå synd om mej själv i morse överlevde dagen, helt smärt fritt dessutom:) Lite hosta och svallningar blandat med frossa, men det kan jag ta!
Jag har iallafall jobb fram till den 15/3 i Hackås och det känns skönt att veta..Visserligen är det bara 3 av de veckorna jag jobbar heltid, resten kommer vara 50%, men det är ju absolut bättre än inget alls.

Det hade gått bra för våra barn på dagis i dag också, jag antar det iallafall för jag har inte hört något annat. Dom var väldigt trötta i eftermiddag och har ganska nyss lagt sej, hoppas att dom sover liiite längre än vad Kelly gjorde i morse. Klockan 6 tyckte hon det var morgon.

Nu ska jag umgås lite med min sambo och se om jag kan flörta mej till en IKEA resa imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men vad härligt att du fått jobb så länge! Grattis!!



Och du, jag njuter lite över att ni också får lära er livets hårda skola med tidiga morgnar ;-) I morse hade Vinga sovmorgon till 6 =D

2009-01-30 @ 19:18:22
URL: http://www.faxbrink.blogspot.com
Postat av: Kicki eller Pether

Grattis till att ni ska gifta er!!!! =)

2009-01-30 @ 22:52:14
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0