Standard familj!

Från och med i dag är vi en helt vanlig standard familj! Mogge börjar jobba dag idag... Iallafall till han hittar ett nytt jobb :)
Det käänns såå hima skönt! Jag kommer inte vara bunden till hemmet efter barnen gått och lagt sej. Mogge har jobbat mellan klockan 14.45 tills klockan 01.00 och inte kommit hem först klockan 02.00 varje natt i 5 år nu, så gissa om det känns skönt!

Nu har jag iallafal nästan nyss kommit hem från stan där jag hittade det jag skulle ha...+ lite till, men är det halva rea priset så är det ;)
Det var en klänning, 2 tröjor och ett par byxor till Kelly, till Affe vart det 2 tröjor och till mej vart det en klänning och 2 par strumbyxor..Allt för en väldigt billig liten peng.

Nu ska jag hälla bort min vitkålssoppa som har förpestat hela huset med en väldigt illadoftande odör av sopor..Den har stått framme på bänken i kastrullen i 2 dagar, så det är väl inte så konstigt att det luktar illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0