Sammanfattning av 2008!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, bla jobbade/jobbar jag på dagis.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga..men då bröt jag dom inte iallaffall :)

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japp!!

- Dog någon som stod dig nära?

Mogges farfar dog :,(

- Vilka länder besökte du?
Bara sverige

- Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Massvis! Fast bara rätt onödiga saker ändå.

- Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj oj! Svår fråga. Barnens födelsedagars datum ;)

- Vad var din största framgång 2008?
Gick ner 16 kg i vikt!

- Största misstaget?
Rört mej för lite sista tiden:( 

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, men jag vart opererad för förlossningsskadan och efter det var jag inte så pigg..

- Bästa köpet?

Kläder med mindre storlekar ;)

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder förmodligen..Och bensin :(

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Barnen gör mej glad, men även alla fina vänner och släktingar som jag har. Och Mogge såklart!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Jason Mraz-I´m yous, Kid Rock-All summer long alla Alfons favorit låtar som spelats gång på gång!

 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Inte ledsnare, men tröttare efter allt som vart med barnen..Men å andra sidan är det dom som gör mej glad.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Rört mej, vunnit mer pengar (inte bara 25 kr på en triss emellanåt ;)) jobbat mer, sovit på nätterna (men det har vart KEllans fel).

- Vad önskar du att du gjort mindre?

Klagat.

- Hur tillbringade du julen?
Här hemma med barnen, Mogge och Liza i lugn och ro..Men mellan dagarna var vi hos släktingar och åt god mat och umgicks.

- Blev du kär i år?
Kär har jag vart i 7 år/2.5 år/ 1.5 år.

- Hur många förhållanden?
1

- Favoritprogram på tv?
andra avenyn och Idol

- Bästa boken du läste i år?
Enda boken jag läst är "dassboken"

- Största musikaliska upptäckten?
Kevin Borg! haha

- Något du önskade dig och fick?
ett jobb!

- Något du önskade dig men inte fick?
det var det säkert, men inget jag kan komma på.

 - Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade finfrämmande av alla väner och släktingar.

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ett längre tålamod, men dom växer ju inte på träd direkt.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil?! Måste man ha en stil..

- Vad fick dig att må bra?
Barnen, Mogge och alla andra jag känner.

- Vem saknade du?
Cissi!

- De bästa nya människorna du träffade?
Emilia, Ullis, Petra bland annat.

- Årets sötaste?
måste bli kelly & alfons.

- Årets hetaste?
Mogge! (och Andreas Carlsson i Idol jurryn)


- Årets största kärlek?
Mogge och barnen så klart!

- Årets besvikelse?
Att höll mej vaken till 12 slaget på nyårsafton ;)

- Årets bästa?
Att få jobba

Kommentarer
Postat av: sara

Kopierar denna lista, hoppas det är okej. Ändrar dock svaren lite grann ;)

2009-01-01 @ 20:11:47
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Anonym

har saknat dig med vännen =)

2009-01-13 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0