Redo för dagen!

Nu sitter jag här, redo för dagen, duschad, påklädd och sminkad...Nu är det bara barnen som saknas, dom sover och får sova ett par minuter till, dom ska ju inte vara på dagis först om en timma. Dessutom ska dom inte äta frukost hemma idag, så då går det rätt fort att göra dom iordning..Om dom är på humör vill säga.
Igår höll KElly på att skrika halsen av sej för att jag satt på henne "Fel" jacka. Jag satte påden jacka hon alltid har till och från dagis, men igår dög inte den..Så efter ett par minuters skrikande och jag fattade vad det var som var fel, så bytte jag, enbart för att få iväg dom i tid..Då vart hon sååå nöjd så. Tjejen med den egna viljan..?

Nä, nu ska jag gå upp och snusa Alfons i nacken.

Kommentarer
Postat av: Ullis

på lördag klockan två kan ni komma stötting vägen 18 en trappa upp de står N.Sundin U.Jönsson

2009-01-21 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0