Pysslat klart!

Nu har jag suttit och pysslat och knåpat i flera timmar, nacken är alldeles stel, så nu ger jag mej med det för ikväll.

Annars idag så har hela familjen ätit middag tillsammans, lekt, busat och kollat på tv tillsammans-alla fyra =) Vi var även två vuxna som la våra barn förrut och två som hjälptes åt att plocka bort efter maten..Nyhetens behag anntar jag ;)

Just nu är Mogge ute och röjer snö på gården och uppfarten, barnen sover och jag hoppas att folk har blogat sedan sist jag var in och tittade..Annars hoppas jag att det är något bra på tv:n iallafall.

Imorgon och resten av veckan ska jag jobba i Hackås istället för Tommina, hon ska göra ögonlaser för att kunna se bättre(LYCKA TILL!!) och jag tackar och bockar för att jag får jobba.

Nu hade jag inget mer att skriva för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har för mig att det inte fanns men detta skall kollas upp :-D



Härligt att vara två på kvällen, beundrar dig som klarat av allt själv!!!

Själv har jag nog blivit lite bortskämd iom att Mattias oftast här hemma på kvällarna :-)



Kram

2009-01-20 @ 11:26:48
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0