"#¤¤¤#&((=""??!!?? också!

På fryshuset igår hittade jag en jätte snygg kostym till Mogge med en tillhörande väst allt för 600:- TAck och lov frågade jag snällt om jag fick byta om han inte kunde ha det, och det skulle jag få..Den var alldeles fööör liten!! Fasen också!!

Dom hade även en bar´nkostym där som jag var intresserad av till Alfons, men den hade dom bara en storlek av, som var alldeles för liten den med..Vad det jävlas med kläderna!

Dom hade ganska mycket fint där, men inget till mej själv köpte jag..Hade kunnat köpa väldigt mycket till både Kelly och Mogge men jag la band på mej själv och köpte bara kostymen till Mogge, strumpbyxor och en skoterhjälms mössa till Kelly..Till Alfons fanns det inga storlekar och inte så mycket i strl. M som jag behöver heller..Men har man Small så kan man nog hitta en hel del..

Så i eftermiddag ska jag möta upp Mogge så åker vi dit och kollar om dom har någon större storlek till han..Innan dess tror jag att jag ska ut och kolla efter en kostym till Alfons..Kanske Kelly får vara hos gammelmomma så att jag och Alfons får spendera lite tid tillsammans..Jag ska ringa och fråga henne, hon brukar inte ha något emot att få låna barnen en stund =)

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha okej, men då verkar det ju vara rätt bra där uppe iallafall, man vet ju aldrig med sånnadär utförsäljningar, ibland blir man riktigt besviken!

jag har en sista fråga förresten haha, tar dom kort? =)

2009-01-29 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0