Nej nej nej!!

Nej Ullis, jag är INTE gravid :) Tro mej! 
Även om jag var nervös förra månaden då mensen var 11 dagar sen, så är jag inte gravid!! Konstiga drömmar har jag "titt som tätt"  så det är inte så ovanligt, det enda ovanliga är att jag kom ihåg dom ända tills mitt på dagen idag :)

DAgen på jobbet var lååång, hemskt lång! Men nu är det helg så man ska inte klaga alls egentligen..

Imorgon ska vi på nyårs revy tillsammans med svärfar och Elenor i Alsen, innan dess ska vi ut och äta något gott.
Eftersom det kommer bli sent innan vi är hemma så får Alfons sova hos gammelmomma och KElly får vara med Evy. Evy och KElly åker hem hit när det är dags för Kellan att sova, så en barnledig kväll och dag blir det :) Kan behövas så här efter allt stök inför jul ;)


BArnen sover och Mogge tittar på Emil i Lönneberga...Jag ska läsa bloggar!
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

HAhah ok=)) oj elva dagar sen ja då förstår ja att du va nervös=))!

2009-01-02 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0