Mobil bilder.

Mogge har laddat över bilderna från sin mobil. Dettá var vad jag hittade =)


Alfons ca 1 år och 2 månader


Alfons ca 6 månader


Jag i Brunflo för ca 4-5 år sedan


Alfons första bad i ett bollhav


Liten Alfons ca 10 månader


Sjuk liten sötnos


Gos troll!


Fläskläpp när man bara är en storl 80 :/


Glad Kelly redan på BB :)


Bara drygt en vecka gammal.


Jätte glad för något


Glad och ser rolig ut!


Sötnos!


Bad i baljan


Sååå söt!


Liiiten liiiiten Kelly!

Kul att hitta sånna här bilder, inte världens bästa kvalitet, men ändå..

Nu ska jag inta possetion i soffan!

God natt!

Kommentarer
Postat av: syster.

jag har dom absolut sötaste syskonbarnen! :)

2009-01-18 @ 00:14:03
Postat av: Desirée

Men gud vad söt dom är och var! kul å se lite äldre bilder också =)

2009-01-18 @ 11:04:39
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0