Meeen!

Tröjorna på inlägget innan var ju på skoj! Det trodde jag att folk förstod...?!
Inte skulle jag väl sätta på barnen de där tröjorna på dagis! Den sista där det stod "tycker du jag är snygg skulle du se min mamma" och den där till Kelly skulle jag kunna ha, dom tyckte jag var rolig och passande till henne, bald betyder väl skallig va?
Fast å andra sidan tycker inte jag att det var något om sexuella övergrepp heller, men inte skulle jag vilja för det att Alfons hade på sej en sån tröja med den texten..Jaja..Jag tyckte att dom var roliga, men inte skulle jag köpa dom bara för det..DET VAR INTE PÅ ALLVAR!



Mogge är ute och röjer snö och jag och barnen väntar på att han ska komma in och göra sej klar för at åka..Först ska vi lämna Kelly och sen Affe, efter det bär det av mot stan.

hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha, måste skratta lite bara S



Menar inte du allt du skriver? Det gör ju jag ;-)



Jag tog dig inte på allvar iaf, men det kasnke är för att jag skulle kunna skriva precis samma sak, såvida jag inte hade vissa närstående som tar allt jag skriver på fullaste allvar, utan förstående av ironi... Fortsätt att klä dina barn som du vill i bloggen du =D

2009-01-03 @ 11:20:43
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: johanna

fattade det som att pappan ville ha avsugning av barnet, men nu när jag läst några ggr så fattar jag ;)

2009-01-03 @ 20:49:14
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0