Kvälls nöjet...

...Ikväll vart att måla om öppna spisen. JAg började redan här om dagen (när vi var utan dator) och måla en del av den, sen hade vi tydligen inte fler penslar, så ikväll vart det äntligen klart.

Resultatet:


Annars idag så har Emilia, Erik, Ullis och hampus vart här och fikat och lekt med oss. Mogge gjorde den klassiska karl grejen och var bara tvungen att ut med traktorn och ploga under tiden ;)
Det var mycket trevligt att ha dom på besök!


Kelly med de 2 blivande storebrödrarna i bakgrunden :)


Erik!


Hampus!


Och KElly.

Efter dom åkt for vi till Myrviken och köpte lördags godis till barnen, jag och Alfons gick in och när vi var klara talade jag om för honom att han var jätte duktig..Det har han tjatat om hela eftermiddagen "Adus dutti ica hanla godis sälv" han var så mallig så över att han plockat sin påse med  godis själv och betalade dessutom också helt själv.
Efter det åkte vi, på Alfons begäran till Evy (hans första förslag var gammelmomma och det andra farmor, men det kändes för långt och då föreslog han Evy) Där satt vi tills det var dags att åka hem och kvällsfika, gröt ville barnen ha, så det fick det bli.

Sandra var hit en snabbis också..

Men, nu ska jag läsa bloggar, jag hann inte med det igår eftersom jag somnade direkt efetr "let´s dance" som vi förljer för första gången någonsin...Varför vet jag inte..?


Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad fint de blev =) Melvin tackar så mycket. Han ska få äta massa tårta sen ;)

2009-01-18 @ 11:02:01
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0