Jag gråter floder!!

Våran dator hemma har lagt av, vi är alltså helt isolerade från bloggvärlden :(
Vi har vart utan sedan i Måndags, men det känns som evigheter sedan jag satt här och upplyste "alla" mina läsare om våran vardag.

Just nu har jag rast på jobbet, (idag är jag i på Ovikens förskola) jag fråga snällt om jag fick låna deeras dator en sväng-och det fick jag =)

Annars har inte hänt allt för mycket de senaste dagarna en liten resume kan jag bjuda på:

MÅNDAG: Hände nog ingeting förrutom att datorn pajjade och jag sörjde.

TISDAG: Då var jag och barnen till Kälarne och hälsade på Mimi och hennes familj, mycket trevligt var det!
Mogge stannade i Höglunda (där han är uppvuxen) och hälsade på en vän undertiden. Innan vi åkte hem från Höglunda hälsade vi på ännu ett par vänner och innan vi viste ordet av det befann vi oss på en "after work" på Höggården..MEd barn och allt. Två öl senare och 4 mätta magar åkte vi hem till Kövra igen. (jag darck, Mogge körde) Vi var inte hemma först halv 10 på kvällen och barnen skötte sej exemplariskt båda två fast det vart en sån lång dag för dom.

ONSDAG: På förmiddagen var jag och handlade i Svensta och på eftermiddagen kom Sandra, Fredrik och Stella och åt middag med oss..Även Susanne kom för att försöka att återuppliva våra älskade dator, trots b¨de mun-mot-mun metoden och elektroniska el stötar så gick det inte :( MEn tack ändå!!

Nu ska jag rappa mej på och läsa igenom ett par bloggar innan rasten är slut.

På återsende!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Det är onsdag idag...

2009-01-07 @ 13:17:53
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0