Inget bättre för mej...

...Så det får bli en lista stulen av Mogges kusin Anna..

ALLMÄNT...
Namn: Caroline
Piercingar: Öronen endast.
Tatueringar: Barnens namn på vänster arm, men är sugen på en hel del till.
Längd: 154 ståtliga cm!
Skostorlek: 36!
Hårfärg: Fortfarande gult :(
Är du kär i någon: 3 stycken faktiskt!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej nej! Fast ibland kan det kännas långt med 5 mil till stan.
Tänker du på självmord: Ohh nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Jag hoppas bara på att Mogge tycker det!
Vilket shampoo använder du: Det som luktar godast i hyllan. Just nu luktar det lingon..Mums!
Vilken parfym använder du: Dom jag fick i julklapp.
Vad är du rädd för: alldeles för mycket med tanke på min vuxna ålder..
Gillar du att tvätta: Finns det någon överhuvudtaget som tycker det är skoj?!
Gillar du Berg-och-Dalbana: En gång i tiden ÄLSKADE jag det..Det var innan jag fick barn, nu är jag livrädd att dom ska gå sönder och att jag ska dö i en sån  :( 

SENASTE...
Film du hyrde: VArför hyra när man kan ladda....?
Film du köpte: Samma svar som ovanstående fast köpa.
Låten du lyssnade på: Brittans "toxic"
Låten du hade på hjärnan: "fånt jag en korv"
Låten du laddade ner: Jag vet inte hur man laddar hem musik...På allvar!
Personen du ringde: Liza var det nog.
TV program du tittade på: Top modell 11
Personen du tänkte på: Rektorn i Hackås..JAg MÅSTE ringa han i morgon och få ett nytt arbetsgivar intyg..MÅSTE!!

FAVORIT...
Mat: Korvstroganoff!
Låt: Det finns ju sååå många bra, men jag väljer "foot loose"
Sak att göra: Pussas med mina familje medlemmar.
Sport: Fotboll...Synd att ledbandet i knät är paj så jag inte kan hålla på med det  :,(
Dryck: Dr:pepper
Kläder: Det som är smickrande för min "ja jag har fött två barn och inte gjort mej av med allt extra-kropp"
Film: Body guard..Nej, klart inte KEvin Costner har något med det att göra   ;)
Bil: Av dom vi har eller över huvudtaget?? Chryslern av dom vi har och Audi över huvud taget.
 
ANTAL...
Gånger du varit kär: Oj! Räknar man med barnen också så är det nog 4..?
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång, men det gick fort över.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 gång vad jag vet..Ush!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Kanske 5...?
Ärr du har på kroppen: Räknas de bristningar jag fick efter graviditeterna? Isf kan jag inte ens räkna dom :(
 
SENASTE...
Bok du läste: Det var någon barnbok på dagis typ "tottes boll"
Personen du fick mail av: Jag får just aldrig mail, bara reklam mail :(
Personen du fick brev av: Brev?? Finns det kvar..?!
Personen du fick sms av: Sandra!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Vart på 2 kalas, åkt bil, sjungt med barnen, nattat barnen...
Var det kul: Japp, jag har inget att klaga på.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på hur jag jobbar, men 1½ timma innan jag börjar iallafall.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Umgås med Mogge

Är du seriös: Jag provar ibland.
Vad är du allergisk mot: Inget nu, men när jag var liten hade jag barn astma, barn exem som berodde på pälsdjur.
Var har du ont: Lite i nacken.
Använder du hårspray: Bara om jag ska försöka göra mej extra fin.
Kan du stå på händer: Inte det minsta.
Favorit serie: "andra avenyn"

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker och salt varför välja ;)
Gillar du ketchup: Ja till rätt mat.
Är du glad nu: Ja, men trött.
Var du glad igår: Det var jag nog.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp.
Vad dansar du till: Allt
Stockholm är: Staden där Cissi bor.
Göteborg är: Jätte fint!
Kan du sjunga: Hellre än bra!
Mer värt än guld: Barnen!
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Ska bli skoj: Det ni!
Ska inte bli skoj: Att gå upp och tvätta av mej sminket snart.
Sparar till: Hmmm...
Väntar på: Att serien på 6:an som Mogge tittar på ska ta slut!
Pålägg som gäller: Ost.
Dagens dryck: har bara druckit kaffe idag







Kommentarer
Postat av: Nettan

FINNS DET???!!!

Jag rodde inte att det fanns, skule betala alla pegar jag har för att få et sådant vaccin, kräksjukan är självmords framkallande ;-)

2009-01-19 @ 10:42:03
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: Nettan

FINNS DET???!!!

Jag rodde inte att det fanns, skule betala alla pegar jag har för att få et sådant vaccin, kräksjukan är självmords framkallande ;-)

2009-01-19 @ 10:42:04
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0