IKEA!!

Lite halv spontant åker jag och Sandra till IKEA idag..Vi har pratat om det ett tag, men igår bestämde vi (jag) att vi skulle åka idag :)
Det är lite små grejer jag ska handla till bröllopet och som vanligt lär man hitta en hel del annat också..Det är så skönt att äntligen börja pricka av lite saker som vi ska ha till den 18/4 (dagen innan jag fyller år)

Resten av familjen sover och det är som vanligt när Mogge är hemma med barnen, då sover dom alltid mycket längre än när jag är hemma..Lyckost han då!

Helt ärligt så känner jg mej inte jätte motiverad att åka, det lär ju ha att göra med att huvudet spränger, näsan rinner och jag har hostat hela natten (och hostar än)  lite Ipren och en kaffe på vägen, sen lovar jag att jag är alert igen=)

Nu ska jag åka!


Kommentarer
Postat av: Desirée

hoppas ni hittar massa fint nu! Skulle vilja åka dit igen snart ja :D

2009-01-31 @ 09:15:34
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0