Idag blir det jobb..

..Och jag känner mej sååå upplagd för det...INTE!
Inte för att jag inte tycker om att jobba, utan snarare för att jag hostat och frysit hela natten och när jag hostar tar jag i så att jag nästan kräks och måste försöka hejda mej i allt hostande..Pjuhh.

Men men, barnen är iallafall betydligt mycket bättre nu..Dom har ju inte vart jätte sjuka i veckan iofs, men tillräckligt klen för att jag ha velat tagit hand om dom och inte haft samvete att lämna dom på dagis..Jag och Mogge vet ju bäst vad våra barn klarar av och inte..

Svar till Anna-Karin: Fryshuset ligger vi skid stadion, tror jag..Man åker upp ovanför sjukhuset och kör tills man kommer till en rondell, den tar man höger i (om man kommer från sjukhuset) sen tar man första vänster och sen är det skyltat om en Outlet!  Bättre än så kan jag inte förklara..

Nu ska jag sätta på mej lite smink så att man ser liiiite piggare ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0