Hur många val finns det?!

Sitter i telefonen och försöker få tag i någon på försäkringskassan=lättare sagt än gjort!
Först och främst var det säkert 10 olika knapptryckningar innan jag kommer till rätt ställe och efter det så får jag höra "du har plats nr157" va?! Hur många är det som vill prata med dom egentligen??

Barnen är betydligt mycket piggare idag än vad dom var igår, ingen feber men snoriga och hostiga..Så pass pigga har dom vart att vi åkte bort till Sandra och Stella en liten stund. Stella var också lite förkyld och var hemma från dagis idag... Nu sover Kelly i bilen, men Alfons verkar inte vilja sova något alls idag..Why? han är ju sjuk och borde vilja det.

Jaja, han är snäll och go så han behöver väl inte sova då :)

Nu har jag plats nr 64..det går ju faktiskt undan!

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Tack! :) Jag gick till Mia på Man´s ruin, hon är jätte bra!!!!! Tycker inte att man ska gå till nån annan i stan om man vill göra porträtt!

Det är helt olika hur mycket det kostar, det beror på hur lång tid det tar. Min kostade bara 1000:- och då hade jag räknat på mycket mer, så jag tycker det var billigt!

Jag tycker förresten att det är bra att du lägger upp mycket bilder, det blir så mycket roligare att läsa då =)

Krya på er!

2009-01-26 @ 15:27:42
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0