....

Har ingen rubrik för jag kommer inte på någon..

Idag har jag iallafall jobbat och det har gått bra hela dagen..Tiden gick jätte fort idag :)
När jag kom hem var Emilia här, mycket trevligt! Hon har jobbat på barnens dagis idag så det var nära för henne att komm aidag :) Imorgon ska hon också jobba hos dom, hon tar emot dom tidigt imorgon bitti eftersom jag börjar redan klockan 07.00, men jag känner mej vääldigt trygg att lämna barnen med henne..Jag tyckte att hon kunde ta med dom hem redan ikväll, men hon verkade inte så pigg på det ;)

Just nu sitter jag och prata med svärmor på MSN, Mogge kör traktor och barnen sover..Har massa underkläder som är nytvättade som ska hängas..MEn det är sååå trisst så jag väntar en stund..Det blir nog roligare om ett tag ;)


Innan dagis imorse..


..och även det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0