Dollar store

Det vart så att jag åkte på Dollar store förrut, med Sandra som sällskap. En hel timme gick vi där inne nästan helt själva, så lugnt och skönt så, som en v.i.p kväll nästan =)
Hittade lite av varje och gick därifrån ca 600:- fattigare, men kostar det så smakar det ;)

Förut ttittade jag på "bonde söker fru-bröllopet" och vad jag grät, jag pallar inte sånt där, jag gråter alltid när jag ser bröllop, dop eller andra saker som jag tycker är vackra..På Emilias bröllop grät jag..Som bara den, på bröllopet vi var på när Alfons var liten grät jag, på pappas och Monas bröllop grät jag..Och lika dant med alla dop man vart på..Vilken lipsill man är!

Håller på att titta igenom lite gamla cd skivor med bilder, hittade följande som är från 05/06 någon gång:

Hemma hos min farmor i Ramsele


Mogge körde upp mej i en kartong med audin uppför våran uppfart :)


Syrran för drygt 3-4 år sedan


En pytte liten Stella bäbis!





Vissa saker här i livet får man bjuda på...Detta får bli en sådan:


Väldigt, väääldigt gravid här-25 kg tyngre än vad jag var vid inskrivningen, 35 kg tyngre än vad jag är nu. (Alfons i magen)



Men så vart han ju så bedårande söt också när han tillslut ville komma ut =) Så vaddå 25 kg hit eller dit har väl ingen dött av ;)

Nu ska jag kolla igenom lite fler bilder och läsa bloggar.

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Daaahhh..min lilla bebbe! tänk att hon har varit så liten och sett så annorlunda ut! =) alldeles rödhårig och stora kinder ;-)

2009-01-30 @ 02:19:10
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0