Dåligt bloggat.


De senaste dagarna har det blivit väldigt dåligt bloggat av mej..Ingen som saknar  mina tråkiga inlägg kanske, men jag saknar att skriva.
JAg har iallafall jobbat och igår efter jobbet åkte jag och hämtade upp Emma och vi for på stan och åt middag och kollade på lite affärer. Jag hittade ett par byxor till Kelly och en täck kjol till mej på rean :) Men det är en hemskt dålig rea i år tycker jag :(

Middagen vart Taco buffé på "the corner" såå gott!


Idag när barnen vaknade kom Alfons och la sej i våran säng och var alldeles stilla, vilket aldrig händer annars efter en stund somnade han hos oss och Kelly somnade om i sin säng...Vi sov till klockan 10 nästan och strax efter kom Susanne hit. Jag och Susanne drack kaffe och umgicks med barnen medans Mogge var ute och fixade med hennes bil. Senare åkte vi på Hampus 1-års kalas och vart bjudna på både tårta och kakor-GRATTIS HAMPUS!!
Men tyvärr vart vi inte där så himla länge efetrsom både Alfons och Kelly också håller på att bli förkylda (vilket jag nästan anade i morse när Alfons somnade om i våran säng) och inte var så jätte pigga, vi åkte till gammelmomma en sväng och hälsade på istället..Det var populärt hos barnen :)

Så här sov Alfons (med öppna ögon) i min famn den första halv timmen vi var på kalaset..Inte så pigg stackaren :/

Hampus städar upp efter Kellys kak-kalas ;)

Gott med tårta.


Tillslut vaknade Alfons till lite, men var, som ni ser, inte allt för pigg.


Emilia och Erik ville också ha tårta


Vilma och Kellan...


...Kramades flera gånger innan vi skulle åka hem =)

Nu har barnen sovit sen drygt en halvtimme och jag ska läsa lite bloggar innan jag intar posetion i soffan.


Ett litet leende krystade han fram när han såg kameran


Kan inte sitta stil, inte ens när man äter välling.


Gosknular!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Klart jag saknat ditt bloggande, men känns inte som man kan klaga när man inte eså duktig på att skriva själv:P

2009-01-25 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0