Dagens stads tur.

JAg lämnade Kelly hos gammelmomma en snabbis och tog med Alfons och köpte en kostym..En riktigt super snygg kostym! 750 kronor fattigare men en komplett kostym rikare lämnade vi IXO house(allt ingick i kostymen, byxa, jacka, skjorta, slips och väst) Det finns risk för att Alfons kommer vara den absolut snyggaste killen på hela bröllopet..Nu saknas bara an klippning =)

Sen åkte vi hem till gammelmomma och fikade och hämtade upp Kelly..Vi åkte en sväng så att Alfons skulle få sova i bilen(kelly sov på väg in till stan på förmiddagen) han somnade och jag och Kelly passade på att ta en visit på kupan, Rondellen och Lindex. På Lindex hittade vi 2 klänningar till Kelly och en varsin mössa till barnen. allt för dryg 100 lappen..I LOVE REA!

När Mogge äntligen slutade jobbet klockan 3 och barnen fått sej lite mat i form av barn box från MAX åkte vi till utförsäljningen på fryshuset (där dom INTE tar kort) och bytte Mogges kläder..Man fick inte lämna tillbaka och eftersom det han köpte istället inte uppnådde summan jag handlade för igår, fick vi med et tillgodokvitto på över 300 kronor. Han kunde inte ha något par av byxorna dom hade där, men en kavaj och en skjorta hittade han iallafall som han kunde ha :)

Nu ska jag läsa bloggar, jag har inte läst sedan igår mitt på dagen så jag hoppas att det är massvis att läsa!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan brukar läsa din blogg ibland, hittade hit genom familjeliv. Vart ligger fryshuset? :-)

2009-01-29 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0