Bröllops grejer och lågenergi lampor.

Dagen har vart till belåtenhet trotts att både jag och Sandra vart förkylda. På IKEA köpte jag de som fattades till bords dekorationen på bröllopet och Moge beställde lågenergi lampor...För 700 kronor, billigt med sådanna ;)

När vi var klara på IKEA var vi såklart in på Birsta köpcentrum också! Hittade inte alls så mycket som jag hade trott (hoppats på) men å andra sidan kollade vi enbart i REA ställen och det är förmodligen väldigt urplockat nu, men jag är nöjd att det vart billigt då istället. 3 tröjor och 2 klänningar var det jag handlade där..Allt till mej!!

Istället för att åka hem efter en dag i Sundsvall så åkte jag direkt till Susanne där Mogge, barnen och Evy hade ätit middag..Där var det trevligt så vi vart  kvar tills klcokan var över halv 10, tror jag..Så nu har barnen ganska nyss lagt sej och vi hoppas såklart på en lååång sovmorgon i morgon..Hoppas går ju, det är inget vi förväntar oss.

Mogge har föresten återfunnit kameran..Den låg på "matsals bordet" här i vardagsrummet..Tänk om man kunde andvända ögonen! Jag var helt säker påatt jag tappat den ute i snön och att jag nu mer var kamera lös..Det var jag inte =)

Nu vankas film och strax blir det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0