Barnen sover...

..Och jag väntar påatt Madicken ska börja på Tv4 film :)

Idag har vart en riktig mysdag med familjen enbart. Efter barnen vaknat (alfons somnade aldrig) så gick vi ut igen och åkte lite skoter och pulsade i snön. BArnen tyckte inte det var kul att åka skoter, jag gissar på att det är det höga ljudet som skrämmer dom så nästa gång åker peltor lurarna på :)
Efter det gick vi in och lekte på lekrummet..Ja, det var den eftermidagen det. Nu har barnen sovit i nästan en timma och jag ska som sagt se på "Du är inte klock Madicken" som börjar om ca 15 minuter..

Imorgon har jag öppning i Hackås så jag antar att det här inlägget får innehålla ett god natt också..Så god natt!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Devin var livrädd för skotern förra året (och allt annat också) men tillslut satte vi oss bara och körde och då sa han inget alls, kanske av chocken...? =D



Inte heller raketerna gick hem, så jag antar att de tycker illa om samma saker =)

2009-01-01 @ 19:14:08
URL: http://faxbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0