Bakslag!

Alfons som vart så pigg hela dagen har fått tillbaka febern nu igen :( Stackars liten..Än så länge är han långt ifrån så seg och trött som han var igår, men det märks på honom att han inte är frisk..

Efter KElly vaknat i bilen gick vi upp för att leka, då kom jag på att jag inte längre tål att sova i ett lekrum, så jag och Alfons drog ner alla de gamla tapeterna som var målade i jordens alla färgglada färger...Så nu är det bara att måla(det skulle väl behöva spacklas, men vem ids;)  ) Kanske inte det ultimata att låta en pojke på 2,8 år hjälpa till att dra ner tapeter från väggarna eftersom han förmodligen kommer tro att man får dra ner alla tapeter på andra väggar, men han var så duktig och kom åt på de ställen inte jag nådde osv..Så den smällen får jag ta helt enkelt :s

Mogge och Kelly är uppe och duschar och jag funderar på att åka på Dollarstore när dom är klar.


Det såg rätt roligt ut när Kelly drack ur en flaska som var nästan lika stor som henne själv =)


Även Alfons såg rolig ut i kyckling mössan som han verkade trivas i hos Stella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0