Annars idag..

..Så har vi vart på svärfars 62 års kalas (har man kalas när man fyller 62?!) vart bjudna på gott fika, men vart inte kvar så länge eftersom Mogge "var tvungen" att hem och skotta snö ;) Visst han skottade när vi kom hem, men det var ju knappast så att det brann i knutarna.


Alfons hjälper gärna till att öppna paket.


"Näsa" Kellys näsa klias idag :/


Kellan ville också hjälpa till att öppna.


Fjorton år senare:" Farfar, om du får en puss av mej....Så får jag en moppe av dej"


Jag försöker underhålla barn som knappt sovit med hjälp av barnsånger av alla de slag.


Suspekt liten kille.


I bilen tar jag kort genom locket till en kläd roller...Ja, jag hade lite att göra :)


Kellan bus!

Nu ska jag gå upp och göra min sambo sällskap i sängen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0