21.30...

...Är klockan, men det känns som om den vore minst 3 timmar mer.. JAg är såå trött! Kan det bero på förkylningen som vägrar bryta ut riktigt, men som ändå jäklas med mej?! Den ger mej hals ont, ont i näsan, en täppt näsa och västa av allt är denna frossa jag har på nätterna. JAg fryser så det känns som om musklerna håller på att hoppa ut ut kroppen och när jag vaknar på morgonen så har jag ont i varenda muskel efter att ha spänt mej så hemskt när jag frysit :( Här om natten fick Mogge ligga och hålla om mej och försöka lugna mej " Andas lugnt, djupa andetag" samma momentarer som när jag låg på förlossningen :) MEn det hjälpte ju lite tillslut i allafall..






Frankerat  och klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0