2 sovande barn i bilen :)

Nu har vi nyss kommit hem från en liten tripp bort till Emilia med familj. Skönt när det är fler i närheten som är fyrkylda, men så pass pigga att dom orkar med besök från fler sjuklingar=) Efter att jag ha jobbat i några månader nu så blir jag fruktansvärt rastlös av att bara vara hemma märker jag, jag klarar knappt av det. Skönt att Mogge kommer hem på eftermiddagarna och kan roa oss ;) Vi vart bjudna på både lunch och fika, så sådan tur har vi..Hos Emilia får man alltdi mat om man är där, lyxigt värre!!












Den exakta adressen kan jag inte till fryshiuset, men det ligger i näheten av slakteriet och man svänger in där det brukar var skidtävlingar, sen är det skyltat om en kläd utförsäljning..Mer exakt en så kan jag tyvärr inte vara.

Jag ska gå ner i källaren och hämta tvätt, stoppa i en ny maskin och hänga..Bäst att passa på medans de små sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0