Vård av barn...

.. Blir det för mej imorgon :/

Mogge hade tydligen någon slags kurs imorgon som han inte visste om och eftersom det inte känns bra att skicka iväg barnen på dagis redan imorgon, så får jag vara hemma. Snälla Emilia skulle ställa upp och jobba för mej i morgon (fast hon var så glad att hon skulle få vara ledig egentligen) 1000 miljoner tack !! Hon erbjöd sej även att komma hit och ta hand om barnen, men jag vet att jag bara skulle känna mej stressad då, när barnen är halv klen och så..

På "ett himla liv" gick det bra, fast både jag och Emma var trötta innan dess var vi ut och åt lite mat så vi skulle klara oss under kvällen.

Nu har jag nästan nyss kommit hem och ska börja läsa igenom blogginlägg som jag missat på de dagar jag vart näst intill "dator fri"

P.S detta inlägg skriver jag med mamma i telefon, så jag vet inte hur eller riktigt vad jag skrivit D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0