UTMANAD!

Jag har blitt utamanad på Linneas blogg (http://www.ninneasblogg.blogspot.com/)


1. 4 TV program jag brukar se: Andra avenyn, Let´s dance, Idol och Scrubs.


2. 4 saker jag gjorde igår: Jobbade, var ute med barnen, åt mat och kollade på film


3. 4 saker jag längtar till: Bröllopet, festen på Lördag, sommaren och till Kellys "trotts" ger med sej!

4. 4 saker som står på min önskelista: Skor och annat till bröllopet, pengar (massvis) bärbar dator och helrenovering av husets ut-och insida!

5. 4 saker jag tycker om att göra: Umgås med släkt och vänner, jobba, blogga/läsa bloggar och kolla på bra filer b l a.

6. 4 saker jag avskyr: Trotts åldrar, "moppe musche", min mage (ge mej en bukplastik någon!!) och de flesta golv och tapeter i vårt hus. 


7. 4 saker jag åt i går: Lever biffar (fy fasen vilket påfund att servera såndant på en förskola!! Äkligt är vad det är) korv från macken (tack vara dessa vidriga lever biffar som jag knappt ens smakade), våfflor och hårdbrödmacka.

Jag utmanar: Emilia, Ullis, Gärdvall, Monia och alla andra som vil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0