Stackars KElly!

Idag har KElly haft 40 graders feber mest hela dagen dessutom snorar hon och ögonen kletar..
Alfons fick gå på dagis idag, han ville det och vill han så är det klart att han får.
Dessvärre så ville inte Mogge dra ut Kelly i en iskall bil när hon hade så hög feber , så Susanne var så snäll och åkte och hämtade Alfons klockan 15 på dagis =) Tusen tack! Alfons hade blivit jätte glad av att se henne och nu på eftermiddagen sedna jag kom hem från jobbet har han pratat om henne rätt mkt! Jag slutade halv 5 och det kändes så sent att hämta han då när man inte sagt till om det i tid.

Det var väldigt skönt att göra helg iallafall. Oavsett hur bra jag trivs med att jobba så är största tjusningen med att jobba att göra just helg!

Nu ska jag umgås med barbeb sistaminuterna innan läggning!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack själv! Och pussa på Alfons från mig, den lilla gullungen...

2009-02-13 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0