Soppa torsk/kalas/brud klänning

Igår på väg till jobbet fick jag soppa torsk=( Jag kunde precis rulla in på macken och ställa mej vid en pump, meeen där gick det inte att tanka..Det var slut på bensin! Jaha, där stod jag 20 minuter innan jag började jobbet och kunde inte ta mej iväg..Tack och lov så kunde Susanne skjutsa mej emn innan vi kunde åka var vi tvungna att skuva bort bilen med hjälp av kassörskan på macken, så 10 över 8 befann jag mej på jobbet iallafall=) 1000 miljoner tack Susanne!!
Sandra fick hämta mej efter jobbet 1000 miljoner tack till dej med!!

Senare på eftermiddagen efter Mogge kommit hem från jobbet och vi ätit mat tillsammans med Sandra och Stella åkte vi för at hämta bilen OCH min brudklänning!! Jag vann en helt ny på Tradera för ynka 740:- som hade kommit! Och jag kunde ha den dessutom ;)

Idag har vi vart på Stellas 3 års kalas, jag och barnen, Mogge har plog jour ( ;-) ) här hemma och behövde inte följa med.
Bjudna på gott fika vart vi och Stella fick paket innehållande diverse bilar grejer och en tröja.











Nu sover båda barnen, Alfons ner bäddad i Viksin i bilen och Kelly fick vi lägga i hennes säng för att åtminstonne vila lite (dåligt humör kan jag lova att hon var på)
Så jag passar på att sitta här efter en heeel data fri dag som jag hade igår! ! !

Kommentarer
Postat av: svärmor

Ja men få se den då , jag är så nyfiken. va den lagom lång eller ?

Hälsa, kramizz

2009-02-07 @ 17:03:35
URL: http://lovisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0