Snart Let´s dance!!

Här sitte jag efter ett stängningspass på jobbet och väntar på att Let´s dance ska börja.. Mogge är ute och skottar och barnen sover, så kväll är det i vårt hus iallafall=)

Alfons vill fortfarande inte titta sej i spegeln, han tycker nog att han var finare innan, eller så är han bara ovan än.. Hoppas på det sist nämnda.

Imorgon kommer det väl lite folk hit och ska fira Mogge, vilka vet jag inte för de flest verkar ska komma på Söndag. Det kan vara rätt jobbigt att ha "öppet hus" eftersom man inte vet när någon kommer, det kanske inte kommer någon alls imorgon, men eftersom vi sagt att det "bara är att komma" så är det bara att hålla sej hemma.


Lite av det jag bakat i dagarna (det ser ut som det är bakat tilll ett barn kalas, men jag vill göra det lite roligt för barnen också..Sen är det ju gott med godis med:)



Kladdkaka med Bailys i.


Sockerkaka med kola i


Citron muffins med hallonkräms fyllning i och choklad muffins med kola i, båda toppad med vit choklad.

Sen har jag bakat lite mer saker, men dom ser ju ut som vanliga socker kakor, muffins och kladdkakor.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Pratar vi stora barn nu, eller? Tänkte på Bailys kladdkakan?

2009-02-20 @ 21:49:26
Postat av: Marleen

Mmmm... kan du skicka en bit av varje kaka och minst 2 bullar hit ner????



-hoppas-

2009-02-21 @ 10:20:51
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Marleen

Glömde skriva: Hälsa Grattis till Mogge!!

2009-02-21 @ 10:22:06
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0