Om jag vaknar så här den 18/4....

...Så ställer jag in bröllopet!!

Jag har utslag runt ögonen så att det ser ut som jag har röd ögonskugga och rynkor, jag är torr i hela ansiktet så när jag sminkar mej ser det ut som jag har mustasch och när jag inte sminkar mej ser jag misshandlad ut.. Och dessutom är läpparna så torra så dom bara fnasar och runt munnen är jag röd (så där så att jag ser ut som ett barn som ätit köttfärssås)  Så som sagt vaknar jag så här på bröllops dagen, blir det inget bröllop!!   Typ...

Mogge håller iallafall på att försöka vänja Kelly av med nappen...Det hörs kan jag lova! För det första har hon mer eller mindre skrikit hela eftermiddagen och nu när Mogge la henne utan napp, så skriker hon också :(
Jag har ingen brådska egentligen med att sluta med den, men Mogge verkar ha, så det får bli hans projekt! Sedan jag berättade att hon sover utan napp på dagis så har han varit fast besluten om att han ska börja vänja av här hemma med..Visst prova går ju, det gick ju med Alfons, men han skrek inte en enda gång efter nappen och var inga bekymer att få att somna heller, fast att han bara var drygt 1,8 år. Men det finns ju inga andra likheter mellan dessa två små, så varför skulle detta var en..
Som sagt, Mogges projekt och jag tänker inte lägga mej i, vill han prova så måste han ju få det!

Annars så har jag jobbat mellan 7 och 15 idag och efter det kom Emilia och Erik hit, vilket var trevligt (om man bortser från Kellans skrik) Dom har nästan nyss åkt och barnen har just lagt sej..Stackars Alfons som ligger vägg i vägg med lillasyster :(


Igår.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jäklar vad hon är lik dig:) Mer och mer helatiden ju! Gotjejen!!

2009-02-10 @ 22:08:18
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: Marleen

Om han är envis så bevisar det bara att han passar perfekt in i Machnow-släkten. ler stort



Jag håller med Linnéa, hon är jättelik dig... såå söt... :)



Vi har fått klartecken från Leif att vi får sova hos dem i april, så nu ska jag bara få min sambo att ringa och tacka ja till bröllopet, och beställa tågbiljetter...



:):):)

2009-02-11 @ 05:02:14
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0