Oj oj oj!

Jag sim skulle ta det lugnt ijkväll!!

Så fel jag hadde! Jag är inte så pigg som jag trodde att jag skulle vara när vi kom hem, men OJ så kul vi har haft! Jag och Mogge har dansat och musiken (som b l a en jobbar kompis stod för) var kanon! Jag har uppåkt att jag MÅSTE läa mej att dansa.. Jag försöer görna styra och stäälla i allt vad son gäller dans.. Det går sällan bra efterson det är kilen som ska styra :-O
Jag dansade även med an pappa till ett utav barens som jag har, hans stpooade mej flera gånger och talade om att det var killen som skulle föra.. Jaja, jag har sagt till Mogge att vu måste gå en dNS KURS SÅ så jag kan lära mej dansa utan att göra bort mej..

Nu vatten och sänegn... Jag ska ju på Loppis imorgon, hur ska det gå?!

God matt!!

P.S önska mej en fiiin bakfylle!! D.s"

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Av stavningen att döma gick det vilt till igår kväll... Hoppas du mår bra idag!

2009-03-01 @ 09:54:50
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Monia

Men haha, jag har aldrig sätt dig skriva med sååå många felstavningar!! :)

2009-03-01 @ 11:24:38
Postat av: Susanne

Ja, vi såg ju alla att det vart lyckat igår... jag vet inte, men kanske ska man inte skriva på bloggen samma kväll som man vart ute och tittat djupt i glaset... Men kul är det att läsa.

2009-03-01 @ 14:09:03
Postat av: Sandra J

Haha! det här var ju lättläst jämnfört med smset jag fick inatt! =)

2009-03-01 @ 17:22:36
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Linnéa

Hihi! Söt du är:) Det verkar som att ni hade kul iaf, det är huvudsaken!!

2009-03-01 @ 20:51:44
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0