"Oj Carro, hur mår du??"

Just det frågade chefen mej när han såg mej och mitt ansikte idag.. Så pigg och fräsh ser jag alltså ut ;) Dessvärre är han inte den enda som frågat något liknande de senate dagarna.

Några bilder..Där det inte syns exakt hur jäklig jag faktiskt ser ut..Tydligen kan bilder även försköna mej ;)


Första dagen


Andra dagen. Här syns det mest hur jag ser ut runt munnen..(insmord)


Här kan man ana rynkorna under ögonen, men eftersom jag nyss smort mej med fet kräm ser jag inte lika frasig ut och även rynkorna ser mindre ut..Ush känns hemst att skriva om mina rynkor, när jag endast är 23 år..

Och idag ser jag ut värre än vad jag gjorde första dagen..WHY?!

Kommentarer
Postat av: Chatrine

men vad har du gjort?!?

2009-02-13 @ 22:25:57
URL: http://csegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0