Nu är vi klara...

..Jag och Alfons alltså.
Nu sitter jag och min son och väntar på att någon ska komma och fika med oss, Mogge är ute och kör traktorn och Kelly sover så vi känner oss lite ensamma ;) Det är andra dagen i rad nu som Kelly vill sova direkt efter frukosten och jag kan inte alls förstå varför, för det är sedan det enda hon sover under dagen. Kanske känne rhon påsej att det kommer folk i dag och vill orka vara vaken;) Eller så vill hon ha en andledning till att få nappen..? Hon har nämligen begränsats med att ha nappen ENBART när hon sover så länge Mogge är hemma, så det kan ju vara det..?

Tårtan har jag och Alfons inte gjort än, men jag gissar på att det inte är någon som kommer inom den närmsta timman, så vi hinner nog efter Alfons sett klart på Nalle Puh.

Nu ska jag sätta mej i soffan tillsammans med gos Affe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0