Min ambitiösa vän!

Det är såklart Sandra jag pratar om!

Hon ringde mej i går och ville prata bröllop..Mitt och Mogges bröllop=)
Jag har gett henne lite (ganska mycket) ansvar inför bröllopet... Bland annat ska hon fixa: Festhäfte, något som jag och Mogge ska ha bakom oss när vi sitter till bords, hon ska vara lite utav en toastmadame och möhippa ska hon ordna. Det har jag önskat mej i bröllops present av henne!
Utöver det är det massa andra "små saker" som hon också hjälper till med, så som bords dekorering, IKEA resor, kläder till mej, hon ska fota oss på bröllopsdagen, hon är smakråd, så iprincip allt är hon delaktig i..
Skönt att det är någon som sköter lite praktiska saker inför dagen..Jag menar, jag gör det ju inte =)

Innan bröllopet är klart så anntar jag att hon har gjort mer än hälften av allt som ska göras och kan man vara annat än sååå TACKSAM att hon hjälper till så mycket!?

Sen vill jag även tacka alla andra i förväg (igen) som också kommer hjälpa till med mat osv..TACK!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tror jag skippar överdragen till stolarna, har sytt ett till en stol vi har här hemma och...ja det tog ju sin lilla tid :-D

Härligt med en vän som ställer upp och fixar allt!

Har du hittat någon klänning som du vill ha?



Kram

2009-02-04 @ 09:30:03
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0